Väktare
Hej!
Detta är en säkerhetsscanner, var god och registrera dig om du ännu inte gjort det. Om du redan är medlem logga in dig!
Din Ip-adress finns med i loggen om du skulle få för dig och bryta mot några lagar! Det finns öppna kanaler och mer privata kanaler på detta forum, orsakerna behöver inte ens förklaras.
Mycket Välkomna ska ni vara!
Väktare
Hej!
Detta är en säkerhetsscanner, var god och registrera dig om du ännu inte gjort det. Om du redan är medlem logga in dig!
Din Ip-adress finns med i loggen om du skulle få för dig och bryta mot några lagar! Det finns öppna kanaler och mer privata kanaler på detta forum, orsakerna behöver inte ens förklaras.
Mycket Välkomna ska ni vara!
Väktare
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Av väktare för väktare. Seriösa medlemmar! Där allmänheten möter väktaren! Genom att träffas kan vi börja prata, och genom att prata kan vi börja förstå varandra!
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Sök
 
 

Visa resultat som:
 
Rechercher Avancerad sökning
Senaste ämnen
» Väktare - med livet som insats del 5
Väktarforum Emptymån maj 17, 2010 3:04 pm av Webmaster

» Väktare - med livet som insats del 4
Väktarforum Emptymån maj 17, 2010 3:03 pm av Webmaster

» Väktare - med livet som insats del 3
Väktarforum Emptymån maj 17, 2010 3:02 pm av Webmaster

» Väktare - med livet som insats del 3
Väktarforum Emptymån maj 17, 2010 3:02 pm av Webmaster

» Väktare - med livet som insats del 2
Väktarforum Emptymån maj 17, 2010 3:02 pm av Webmaster

Navigation
 Portal
 Index
 Medlemslista
 Profil
 Vanliga frågor
 Sök
Nyheter

 

 Väktarforum

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Webmaster
General 5th Grade
General 5th Grade
Webmaster


Antal inlägg : 54
Reputation : 0
Join date : 10-04-17

Väktarforum Empty
InläggRubrik: Väktarforum   Väktarforum Emptyons apr 21, 2010 9:33 am

Hejsan!

Var ska man börja, tänkte ta upp detta med forum och det fria ordet. Väktarforum Icon_cheers
Häromdagen bjöd jag in folk från en viss sida inte värd och nämna, vad gör Admin tror ni?
Jo, dem spärrar mig från att komma in, blir så less på folk som själva skapat ett forum för att dem tyckte vissa var maktfullkomliga...hm
Vad ska man säga? Väktarforum Icon_scratch

Jo, att ordet "väktare" ägs inte av någon, och snacka om att bli sura på mig, när dem själva stoltserat på ett forum att dem tog med sig så många medlemmar från ett väktarforum som möjligt. Och dem själva är fullt medvetna om att ett väktarforum redan fanns långt innan deras skapades.
Vad ska man säga?
Jo, ordet är fritt! Väktarforum Icon_cheers

Jag är inte sur, jag va ju trött på stilen som kördes där, men att banna är lite och ta i, tänker på det där med "rök inte, skit i om jag själv röker, men du gör inte det"!!
Jo, ordet är fritt, men handlingen säger mer än ordet. Väktarforum Icon_cheers
Att dem banna mig är bevis nog för mig att jag gjorde rätt, och att dem motiverat mig än mer!

En hälsning, erat hat gör min motivation bara mer klarare och mer starkare Väktarforum Icon_exclaim Väktarforum Icon_exclaim Väktarforum Icon_exclaim
Och jag skulle aldrig behandla er som ni behandlade mig, ni är ändå välkomna!

Mvh Webmaster av dem fria hjärnornas väktarforum Väktarforum Icon_wink

Värt och nämna är att jag skrev "..ni som är intresserade skicka ett PM till mig.." skrev inte mitt forums adress som topic utan genom Pm! Så först tar dem bort det, dagen efter "bannar" dem mig?! Gör inget, dem äger ingen väktare i detta land, och dem äger ej andras rätt till åsikter eller skapande av forum. Väktarforum Icon_study
Till överst på sidan Gå ner
https://vaktare.swedishforum.se
 
Väktarforum
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Väktare :: Blogg :: Blogg-
Hoppa till: